Regulamin
- § 1. Postanowienia ogólne
- Na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Z 2002 r, Nr 144, poz. 1204 ze zm.) Stowarzyszenie IAESTE Polska ul. Waryńskiego 6 lok. 41, 00-631 Warszawa, Nr KRS 0000253557, REGON 14049605300000, NIP 701-00-27-381, adres elektroniczny: poland@iaeste.org, ustala niniejszy regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną (Regulamin).
- Administratorem Serwisu IAESTE CaseWeek (Serwis) jest IASETE Polska.
- Regulamin określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną, a także warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektronicznych
- Korzystanie z usług objętych Regulaminem jest równoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu.
-
§ 2. Usługi
- Serwis umożliwia:
- dokonanie rejestracji na warsztaty IAESTE CaseWeek w Polsce oraz realizacji celów pomocniczych (np. wymiana praktyk, Pitch Bootcamp, oraz innych projektów Stowarzyszenia IAESTE).
- wymianę informacji dotyczących procesu rejestracji na warsztaty IAESTE CaseWeek pomiędzy użytkownikami.
- Osoba rejestrująca się na warsztaty IAESTE CaseWeek, zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym Regulaminie otrzymuje na podany adres email potwierdzenie rejestracji.
- Korzystanie z Usług jest bezpłatne.
- Skorzystanie z udziału w warsztatach możliwe jest jedynie po zaakceptowaniu przez IAESTE Polska za pośrednictwem osób odpowiedzialnych za rekrutację oraz po potwierdzeniu udziału.
- Po dokonaniu rejestracji IAESTE Polska zastrzega sobie prawo do wyboru uczestników warsztatu na podstawie preferencji podmiotów biorących udział w projekcie.
- IAESTE Polska ma prawo odmówić bądź zezwolić na udział w warsztatach poza rekrutacją w sytuacjach nieprzewidzianych w regulaminie (np. rezygnacja uczestnika w dniu warsztatu itp.)
- § 3. Użytkownicy ich rola i status
- Do Serwisu dostęp mają zarówno użytkownicy wewnętrzni (członkowie IAESTE Polska, którzy sprawują określoną funkcję w IAESTE Polska), jak i użytkownicy zewnętrzni (studenci, firmy).
- Jeden użytkownik może posiadać wiele ról (statusów) jako użytkownik wewnętrzny i jednocześnie posiadać dodatkowo status jednego użytkownika zewnętrznego.
- Użytkownicy zewnętrzni:
- Student - osoba ubiegająca się o udział w warsztacie. Po poprawnym wypełnieniu swojego profilu, ma on wgląd do warsztatów udostępnionych w serwisie.
- Company – Firma - osoba kontaktowa z danej firmy (lub uczelni) ma możliwość samodzielnego wprowadzenia warsztatu do systemu. Po weryfikacji dokumentów warsztat/y zostają opublikowane w serwisie.
- 4. Rejestracja
- Użytkownik może zarejestrować się w Serwisie jako użytkownik zewnętrzny -
- Użytkownikowi, który otrzymał status Student mogą zostać nadane kolejne statusy (jako użytkownikowi wewnętrznemu). Status zostaje przyznany zgodnie z regulacjami wewnętrznymi IAESTE Polska, niezależnie od Usług.
- Rejestracja Studenta odbywa się za pomocą formularza rejestracyjnego, w którym Student zobowiązany jest podać
- adres email,
- hasło,
- numer telefonu,
- miasto, z którego aplikuje
- Po dokonaniu rejestracji następuje proces weryfikacji przez Administratora, który odbywa się poza Serwisem, na podstawie dokumentów i informacji przekazanych przez Studenta.
- Po dokonaniu weryfikacji użytkownik (Student) uzupełnia dane i zobowiązany jest podać następujące dane:
- imię i nazwisko,
- uczelnia, kierunek i specjalizacja, rok studiów, wymagana liczba lat (w pełnym cyklu danych studiów),
- płeć.
- Rejestracja użytkownika Company odbywa się za pomocą formularza rejestracyjnego, w którym należy podać:
- adres email;
- imię i nazwisko osoby kontaktowej (ewentualnie tytułów naukowe)
- hasło;
- numer telefonu;
- Komitet Lokalny na poziomie którego następuje rejestracja praktyk
- nazwę
- siedzibę i adres
- adres strony internetowej
- branżę, obszar działania (bussines products)
- liczbę pracowników
- NIP
- REGON (opcjonalnie)
- Employer type (wskazanie, czy podmiotem rejestrującym jest przedsiębiorca czy uczelnia).
- Po dokonaniu rejestracji wymagana jest weryfikacja Użytkownika
- Na podany adres email przesyłany jest wiadomość w celu weryfikacji wniosku. Wiadomość ta umożliwia użytkownikowi ustawienie hasła do konta.
- Użytkownik zewnętrzny może zwrócić się do Administratora z wnioskiem o usunięcie konta (Profilu użytkownika) poprzez wysłanie wiadomości email na adres poland@iaeste.org.
- Wniosek taki nie wymaga uzasadnienia, jednakże nie jest możliwe usunięcie konta (Profilu użytkownika) Studenta, gdy procedowana jest jego nominacja na praktyki.
- § 5. Zmiana hasła
- W celu zmiany hasła Użytkownik zewnętrzny wybiera opcję “”Forgot your password?” i wypełnia formularz (podaje adres e-mail).
- Po zatwierdzeniu danych do użytkownika przesyłany jest e-mail z linkiem, który umożliwia zmianę hasła.
- § 6. Profil
- Po dokonaniu rejestracji w Serwisie tworzony jest Profil użytkownika (Student, Company).
- Serwis umożliwia Użytkownikowi widok Profilu i edycję (zmianę) danych Użytkownika wprowadzonych podczas rejestracji lub w późniejszym czasie poprzez wybór opcji „Mój profil”.
- § 7. Dodawanie warsztatu
- Dodawanie formularza i wprowadzenie go do systemu poprzedzone jest wymianą informacji pomiędzy IESTE Polska a użytkownikiem Company
- Formularz może być dodany przez Administratora (Użytkownika wewnętrznego) jak i przez Użytkownika zewnętrznego – Company.
- W celu dodania oferty Company wypełnia wszystkie pola formularza dodawania oferty (pola obowiązkowe oraz opcjonalne).
- Jeżeli oferta zawiera błędy, Administrator (Użytkownik wewnętrzny, który wprowadził ofertę do Serwisu) lub Użytkownik zewnętrzny – Company, który wprowadził ofertę do Serwisu usuwa błędy lub komunikuje się z podmiotem dodającym ofertę (poza Serwisem) w celu wprowadzenia zmian i usunięcia błędów.
- § 8. Stan aplikacji
Po podjęciu decyzji przez IAESTE Polska za pośrednictwem jego członków student na wskazany adres mailowy otrzymuje informację o stanie zgłoszenia (zakwalifikowaniu, odrzuceniu bądź liście rezerwowej)
- § 9. Przeglądanie ofert
- Serwis umożliwia Użytkownikowi zewnętrznemu – Studentowi przeglądanie warsztatów dostępnych zarówno w obrębie danego miasta jak i w obrębie wszystkich uczelni biorących udział w projekcie.
- Student może przeglądać warsztaty, poprzez wybór rodzaju ofert i listy ofert dostępnych w Profilu użytkownika.
- Student zostanie poinformowany o statusie swojego zgłoszenia poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Studenta adres email.
- § 10. Wyłączenie odpowiedzialności
- Użytkownicy zewnętrzni odpowiedzialni są za poprawność wprowadzanych danych.
- IAESTE Polska nie ponosi odpowiedzialności za treść plików dodawanych do systemu poprawności plików dodawanych do systemu,
- Użytkownicy wewnętrzni dokonujący weryfikacji wprowadzanych danych na zasadach określonych w Regulaminie dokładają starań w celu zapewnienia poprawności tych danych.
- § 11. Wymagania techniczne
- Dostęp do Serwisu jest możliwe z poziomu przeglądarki internetowej.
- Rekomendowane przeglądarki internetowe:
- Internet Explorer: wersja 8.0 lub wyższa;
- Firefox: dwie najnowsze wersje – aktualna i poprzednia (z pominięciem wersji beta)
- Chrome: dwie najnowsze wersje - aktualna i poprzednia (z pominięciem wersji beta);
- Safari: dwie najnowsze wersje - aktualna i poprzednia (z pominięciem wersji beta)
- Wszystkie wymienione przeglądarki wspierane są przez systemy Windows, OS X oraz Linux.
- § 20. Zastrzeżenia dotyczące wykonywania Usługi
- IAESTE Polska nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości dostępu do Serwisu wynikający z przyczyn od IASETE Polska niezależnych.
- IAESTE Polska zastrzega sobie prawo do krótkiej przerwy technicznej w funkcjonowaniu witryny Serwisu w przypadku planowanej, bieżącej obsługi i konserwacji serwera oraz oprogramowania Serwisu.
- IAESTE Polska nie ponosi odpowiedzialności za treść informacji umieszczanych w serwisie przez Użytkowników zewnętrznych.
- § 21. Zablokowanie konta Użytkownika zewnętrznego
- IAESTE Polska zastrzega sobie prawo do zablokowania konta Użytkownika zewnętrznego, który łamie którekolwiek z postanowień Regulaminu lub przepisy prawa.
- Osoba, której konto zostało zablokowane, nie może ponownie zarejestrować się bez uprzedniej zgody IAESTE Polska.
- § 22. Postępowanie reklamacyjne
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących usług Użytkownik zewnętrzny może złożyć reklamację.
- Użytkownik składa reklamację IAESTE Polska pod rygorem pozostawienia bez rozpatrzenia za pośrednictwem adresu email poland@iaeste.org.
- Reklamację Użytkownik zobowiązany jest złożyć w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od wykonania Usługi lub dnia, w którym Usługa miała być wykonana.
- Rozpatrzenie reklamacji następuje w ciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji.
- Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana za pośrednictwem adresu email poland@iaeste.org.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji Użytkownik zewnetrzny może dochodzić roszczeń na drodze postępowania sądowego.
- § 23. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronach Serwisu i stanowi integralną część zawieranej z Użytkownikiem zewnętrznym umowy.
- IAESTE Polska jest uprawnione do zmiany Regulaminu i zmiana ta staje się skuteczna w terminie wskazanym przez IAESTE Polska, przy czym termin ten nie może być krótszy niż 7 dni od momentu udostępnienia zmienionego Regulaminu, z zastrzeżeniem, że rozpoczęte przed wejściem w życie zmian procesy są kontynuowane na dotychczasowych zasadach
- Zmiany w Regulaminie doręczane będą Użytkownikowi zewnętrznemu poprzez ich umieszczenie na stronie internetowej oraz wysłanie wiadomości za pośrednictwem podanego przez Użytkownika zewnętrznego adresu email.
- Użytkownik zewnętrzny może zrezygnować z korzystania z Usług poprzez wysłanie wiadomości na adres email poland@iaeste.org.
- Rezygnacja z korzystania z usług przez Studenta nie jest możliwa gdy procedowana jest jego nominacja na praktyki.
- Za akceptację zmian uważa się rozpoczęcie korzystania z Usług W przypadku braku akceptacji zmian, użytkownik w celu rozwiązania umowy powinien niezwłocznie powiadomić o tym IAESTE Polska, korzystając adresu email wskazanego w § 1 ust. 1 Regulaminu.
- Zakazane jest przesyłanie przez Użytkownika zewnętrznego treści o charakterze bezprawnym, mogących wprowadzić w błąd, obraźliwym i mogących uszkodzić systemy komputerowe. W przypadku wysłania takich treści, IAESTE Polska będzie uprawniony do wystąpienia na drogę sądową z roszczeniem odszkodowawczym.
- Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Użytkownikiem zewnętrznym, której przedmiotem są Usługi jest prawo polskie. Wszelkie spory związane z Usługami będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne.
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. informuję, iż:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Stowarzyszenie IAESTE Polska z siedzibą w Warszawie przy ul. L. Waryńskiego 6/41, 00-631 Warszawa, wpisanym do Rejestru Stowarzyszeń prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr. KRS 0000253557
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia oraz otrzymywania informacji dotyczących projektu IAESTE CaseWeek na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a i b.
- odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą: Stowarzyszenie IAESTE Polska, firma prowadząca wybrany przez Panią/Pana warsztat;
- Pani/Pana dane osobowe (z wyłączeniem imion, nazwiska, adresu email oraz nazwy wybranego warsztatu) będą przechowywane do momentu zakończenia edycji IAESTE CaseWeek oraz wydania certyfikatów uczestnictwa. Dane: imiona, nazwisko, adres email oraz nazwa wybranego warsztatu – bezterminowo;
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
- ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do UODO, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
- podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem umownym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie wykluczenie z uczestnictwa w projekcie IAESTE CaseWeek;
- Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach analizy wybranych przez Panią/Pana kierunków studiów oraz nazwy uczelni, której jest Pani/Pan studentką/em konsekwencją takiego przetwarzania będzie przekazywanie spersonalizowanych danych dotyczących projektu IAESTE CaseWeek drogą elektroniczną.