5cdfaf1d-d1e5-475d-8259-712cfa71a77d.png
Procter & Gamble Polska

Procter & Gamble to jedna z największych globalnych firm FMCG. Nasze marki pojawiają się w życiu ludzi na wszystkich kontynentach cztery miliardy razy dziennie. Są wśród nich produkty codziennego użytku firmowane między innymi takimi markami jak Pampers, Ariel, Vizir, Always, Olay, Bonux, Discreet, Naturella, Pantene, Head & Shoulders, Wella, Gillette, Braun czy Oral-B, oraz produkty luksusowe jak Hugo Boss, Lacoste, Valentino czy Dolce & Gabbana. W portfolio firmy znajduje się 25 miliardowych marek, czyli takich, które osiągają roczną wartość sprzedaży przekraczającą miliard dolarów.

Zobacz firmę

Analiza danych logistycznych w firmie Procter&Gamble


Warsztat już się odbył


Data i godzina rozpoczęcia
08/04/2019 10:00
Czas trwania
2 godz
Uczelnia
Politechnika Warszawska
Miejsce warsztatu
Dostępne po zakwalifikowaniu

Wymagania uczestników

  • Minimalny rok studiów: Rok 1
  • Maksymalny rok studiów: Absolwent
  • Kierunek studiów: Dowolny
  • Wymagany język: Angielski (Dobra)


Opis warsztatu

If you are not afraid of analyzing data and reaching right conclusion is what you are passionate about, you should definitely attend on this workshop. You will see, that numbers can be your best ally and can improve your everyday work. On top of that you will see how information flows from demand, through supply to warehouse.


Masz pytania odnośnie warsztatu? Napisz do nas